Chystáte se zavést nový produkt nebo překvapit své zákazníky novinkou? Pak je na čase vsadit na propagaci a marketing. Jednou z možností, jak daný produkt zviditelnit, je použití reklamní tašky. Darujte zákazníkům reklamu, kterou si odnesou domů!
Reklamní tašky nemusí nést jen logo nebo název firmy. Jejich výhodou je volitelný potisk a motiv, takže není problém zobrazit to, co právě potřebujete. Jestliže tedy kromě společnosti chcete mezi zákazníky dostat nové zboží, produkt, službu nebo jen novinku, vsaďte na osvědčenou metodu – přibalte jim k nákupu nebo k objednávce reklamní tašku!
Je to snadné
Není reklama jako reklama. Dovolte si podívat se mezi své zákazníky. Taška nesoucí zmíněný produkt jistě najde využití. Minimálně si ji váš zákazník odnese domů – a i taková cesta pro vás znamená být mezi lidmi, tedy být vidět.
Variabilita výběru
Uvažujete ekologicky? Nebojte se – pokud nechcete sáhnout po igelitových taškách, jsou i jiné možnosti. Ukažte zákazníkům, že vám záleží nejen na nich, ale také na životním prostředí. Vyberte tašky z šetrných materiálů, které nejsou strašákem pro přírodu. Mrkněte na náš článek o materiálech reklamních tašek – a vyberte si takovou, která je eko-friendly. Protože zviditelnit můžete i své sympatické smýšlení – no proč ne?
Něco navíc
Dopřát svým klientům něco malého navíc má svou váhu. A může to být třeba právě taška – ať už jednorázová nebo textilní, která se v domácnosti neztratí. Reklamní taška s motivem novinek z vaší společnosti může udělat radost. Ukažte, že vám na vašich zákaznících záleží – každý krok se počítá.
Získejte si pozornost
Podle průzkumů reklamních předmětů je to právě taška, která má nejvíce pozornosti a je snadno vidět. Tašky mezi drobnými reklamními předměty vedou – právě těch si lidé často všímají. Více než 30% lidí reklamní tašky vlastní, někteří je dokonce pravidelně používají. A jejich výhoda? Třeba i nízké pořizovací náklady – i to může být dalším plusem pro praktickou reklamu, která upozorní na vaše nápady a novinky. Tak to udělejte snadno a rychle i vy.